Regulamin obiektu
- Pokój wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 8:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- *** Pensjonat „Sosnowe Zacisze” uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną opłatę.
- W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 50% kwoty pobytu. Osobom nie posiadającym rezerwacji oraz niniejszej wpłaty nie gwarantujemy zakwaterowania.
- Zadatek nie podlega zwrotowi. Rezerwację można przesunąć na inny dogodny termin (w miarę dostępności miejsc noclegowych) w przypadku rezygnacji do 21 dni przed planowanym przyjazdem.
- Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
- Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, najpóźniej na drugi dzień.
- Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, osoba meldująca się ma obowiązek okazać dokument tożsamości z fotografią.
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości naszego obiektu.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 6:00 rano.
- Osoby nie zameldowane w „Sosnowym Zaciszu” mogą przebywać w pokoju od godz. 7.00 do godz. 20.00.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.
- Recepcja może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Kierownictwa, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu.
- W przypadku zagubienia lub zniszczenia klucza Gość ponosi odpowiedzialność materialną w kwocie 80 zł.
- W momencie przekazania przez Recepcję klucza do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami. Sprzątanie pokoi odbywa się na życzenie Gościa. W tym celu należy to zgłosić w Recepcji.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i używania ognia otwartego, w szczególności dotyczy to pokoi i łazienek. W przypadku naruszenia zakazu Gość ponosi karę grzywny w wysokości 500 zł. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem straży pożarnej i karą pieniężną w wysokości 5.000 zł.
- Pensjonat „Sosnowe Zacisze” świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi natychmiastową reakcję. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie wody lub prądu.
- Pensjonat ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nie skrępowanego wypoczynku Gościa.
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.
- wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie.
- sprawną pod względem technicznym usługę. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Recepcja dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
- Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- zamawianie przewodnika turystycznego,
- przechowanie bagażu. Recepcja może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego,
- przechowanie sprzętu sportowego,
- budzenie o wyznaczanej godzinie.
- Pokoje Pensjonatu wyposażone są w szklanki a w kawiarni mogą Państwo „otrzymać” wrzątek.
- Pensjonat „Sosnowe Zacisze” nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji. Parking przy Hotelu jest monitorowany, niestrzeżony i wolny od opłat.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa Hotelu. - W obiekcie zabronione jest:
- wynoszenie żywności poza teren sali restauracyjnej,
- zabieranie ręczników pokojowych, szlafroków oraz kocy poza teren Pensjonatu (możliwość wypożyczenia w Recepcji za dodatkową opłatą),
- zakłócanie spokoju (np. odtwarzanie lub wykonywanie głośnej muzyki bez zgody Kierownictwa),
- wprowadzanie zwierząt na teren obiektu*,
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.
* gość hotelowy może przyjechać ze zwierzęciem, po uprzednim uzgodnieniu tego z recepcjoniostą; usługa ta jest odpłatna.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia obiektu oraz do uregulowania należności za wykorzystane usługi.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowywane będą przez miesiąc, a następnie zniszczone.